X

مرکز فروش انواع یخچال ویترینی در تهران

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
مرکز فروش یخچال ویترینی در تهران

یخچال ویترینی یکی از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه کوچک و بزرگی از جمله، قصابی، لبنیاتی، سوپرمارکت، قنادی و فروشگاه های زنجیره ای می باشد، در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع و مرکز فروش یخچال ویترینی در تهران بپردازیم بنابراین با سایت اورست همراه باشید.

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

یخچال ویترینی برای هر آشپزخانه صنعتی و فروشگاه های بزرگ و کوچک ضروری هستند و مواد غذایی فاسد شدنی را به راحتی می توان درون آن ذخیره کرد. آنها معمولاً در ابعاد های مختلفی تولید شده و به فروش می رسد و درهایی این یخچال ایستاده از جلو و یا پشت دستگاه باز می شوند. انواع مختلفی از یخچال های فروشگاهی وجود دارد، اما اکثر آنها دارای ویژگی ها و عملکردهای مشترک هستند. یخچال های دستی معمولاً دارای عمق و فضای مناسبی هستند، بنابراین می توانید مقدار بسیاری از مواد غذایی، خوراکی، میوه و سبزیجات را در آن نگهداری کنید. یخچال‌ها یا فریزرها از استیل ضد زنگ و یا گالوانیزه ورق رنگی ساخته شده‌اند. از دیگر خصوصیات این محصول می شود به داشتن قفسه های قابل تنظیم اشاره نمود تا اندازه ها و شکل های مختلف مواد غذایی را در خود جای دهند.

قیمت یخچال ویترینی دست دوم در تهران

بسیاری از یخچال های صنعتی دارای یک سیستم برای بسته نگه داشتن درب زمانی که استفاده نمی شود طراحی شده اند. این به حفظ سرمای درون در واحدی که متعلق به آن است کمک می کند. همچنین ممکن است بخواهید واحدی را انتخاب کنید که دارای طرح بندی خاصی باشد. برخی از آنها طراحی بارگذاری بالایی دارند، در حالی که برخی دیگر دارای طراحی بارگذاری جانبی هستند. صنایع برودتی اورست یک کارخانه یخچال سازی در ایران است که یخچال های صنعتی و فریزر ایستاده تولید می کند در ادامه بیشتر به انواع یخچال ویترینی می پردازیم.

یخچال ویترینی ایستاده

یخچال ویترینی مینی بار

این یخچال ویترینی مغازه دارای ظرفیت های متنوعی هستند، دمای داخلی بین 0 تا 10 درجه سانتیگراد بهینه است تا نوشیدنی ها، خوراکی ها و غذاها را در یخچال نگهداری کند، این یک راه حل تبرید تجاری عالی برای رستوران ها، کافه ها، سوپرمارکت و سایر موارد است. این یخچال صفحه‌نمایش دارای یک درب سکوریت نشکن است که از شیشه 2 لایه ساخته شده است، به اندازه کافی شفاف است که نوشیدنی‌ها و غذاهای داخل آن را به نمایش بگذارد تا چشم مشتریان شما را جلب کند و به افزایش فروش فوری در فروشگاه شما کمک زیادی می‌کند. سمت در دارای دستگیره فرورفته است و خیره کننده به نظر می رسد. قفسه عرشه از مواد بادوام ساخته شده است تا در برابر وزن وسایل بالایی مقاومت کند. نمای داخلی و خارجی برای تمیز کردن و نگهداری آسان به خوبی تکمیل شده است. نوشیدنی ها و غذاها در داخل با نور LED روشن شده و جذاب تر به نظر می رسند. این یخچال فروشگاهی دارای سیستم خنک کننده مستقیم است، توسط یک کنترل کننده دستی کنترل می شود و کمپرسور دارای عملکرد بالا و بازده انرژی است. مدل های مختلفی برای ظرفیت و سایر نیازهای شما موجود است و همینطور دارای کمپرسور درجه یک است که با مبرد سازگار با محیط زیست سازگار است، دما را تا حد زیادی ثابت و پایدار نگه می دارد و به بهبود راندمان تبرید و کاهش مصرف انرژی کمک می کند.

ویژگی های یخچال ویترینی چیست؟

این یخچال های ویترینی با صفحات استیل ضد زنگ برای بدنه ی دستگاه ساخته شده است که استحکام ساختاری را فراهم می کند و لایه مرکزی آن از فوم پلی یورتان است و درب جلو از شیشه سکوریت دو لایه شفاف ساخته شده است که همه این ویژگی ها را فراهم می کند. این یخچال صنعتی های فروشگاهی دارای نوارهای روشنایی LED داخلی به روشن شدن اقلام ذخیره شده کمک می کند و دید شفافی را ارائه می دهد. دسترسی  آسان و واضح این یخچال نوشیدنی برای مشتری ها فراهم شده است.
درب ورودی شیشه ای به کاربران یا مشتریان این امکان را می دهد تا اقلام ذخیره شده کولر نوشیدنی روی میز شما را در یک جاذبه ببینند. درب های این محصول دارای یک دستگاه خود بسته شدنی است که هرگز نیازی به نگرانی در مورد فراموشی بسته شدن آن نباشد. یک قفل در برای کمک به جلوگیری از دسترسی ناخواسته در دسترس است.
فضای داخلی این دستگاه صفحه نمایش را می توان با طبقه های مقاوم جدا کرد که قابل تنظیم هستند تا نیازهای تغییر فضای ذخیره سازی برای هر عرشه را برآورده کنند.

یخچال ویترینی مکعبی

قیمت یخچال ویترینی

مشخصات یخچال قنادی ویترینی مکعبی

جنس بدنه استیل
رنگ بدنه نقره ای ، طلایی ، دودی
نوع شیشه خم ، تخت
جنس شیشه سکوریت نشکن
تعداد طبقات سه طبقه، به سفارش مشتری
جنس طبقات شیشه ای
پایه چرخدار جهت جابجایی  دارد
قدرت کمپرسور ۳/۴

این یخچال ویترینی که اغلب به نام یخچال قنادی شناخته می شود بسیار خوش ساخت و شیک برای نمایش شیرینی و نگهداری تازه است و یک راه حل خنک کننده ایده آل برای نانوایی ها، خواربارفروشی ها، رستوران ها و سایر کاربردهای تبرید است. دیوار و درها از شیشه تمیز و بادوام ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که مواد غذایی در داخل صفحه نمایش بهینه و عمر طولانی دارند، درهای کشویی عقب برای حرکت صاف و قابل تعویض برای نگهداری آسان هستند. چراغ LED داخلی می تواند مواد غذایی و محصولات داخل را برجسته کند و قفسه های شیشه ای دارای وسایل روشنایی جداگانه هستند. این یخچال نمایش کیک دارای سیستم خنک کننده فن است که توسط یک کنترلر دیجیتال کنترل می شود و سطح دما و وضعیت کار بر روی صفحه نمایش دیجیتال نشان داده می شود. اندازه های مختلف برای گزینه های شما موجود است.
این دستگاه با یک کمپرسور با کارایی بالا کار می کند که با مبرد سازگار با محیط زیست سازگار است، دمای ذخیره سازی را تا حد زیادی ثابت و دقیق نگه می دارد، این دستگاه یک راه حل عالی برای ارائه راندمان تبرید بالا و مصرف انرژی کم برای کسب و کار شما است.
درهای این یخچال ویترینی ایستاده با 2 لایه شیشه سکوریت ساخته شده است و لبه درب دارای واشر PVC برای نگهداری هوای سرد داخل است. لایه فوم پلی اورتان در دیوار کابینت می تواند هوای سرد داخل را محکم قفل کند. همه این ویژگی های عالی به این یخچال کمک می کند تا از نظر عایق حرارتی عملکرد خوبی داشته باشد. روشنایی LED داخلی این قاب شیشه ای شیرینی پزی دارای روشنایی بالا برای کمک به روشن شدن اقلام داخل کابینت است، تمام کیک هایی که می خواهید بفروشید را می توان به صورت کریستالی نشان داد. با نمایشگر جذاب، محصولات شما می توانند چشم مشتریان شما را به خود جلب کنند. بخش های ذخیره سازی داخلی این یخچال ها با قفسه هایی از هم جدا شده اند که برای استفاده های سنگین بادوام هستند، قفسه ها از سیم فلزی ساخته شده اند که به راحتی تمیز می شود و به راحتی قابل تعویض است.

انواع یخچال ویترینی

  • یخچال تک درب ایستاده

یخچال ویترینی مغازه

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 


ابعاد
60 سانتی 215*60*60 CM
70 سانتی 215*70*70 CM
 90 سانتی 215*90*90 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد
  • یخچال دو درب ایستاده

یخچال ویترینی دو درب

 مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 


ابعاد
60 سانتی 215*60*60 CM
70 سانتی 215*70*70 CM
 120 سانتی 120*60*200 CM
1/5متری 150*75*200 CM
جنس بدنه گالوانیزه  
جنس شیشه دو جداره نشکن
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
ترموستات دیجیتال
  • یخچال سه درب ایستاده

قیمت یخچال ویترینی دست دوم

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب

ابعاد 200٭200٭79 سانتیمتر
بدنه داخلی استیل 
بدنه بیرونی استیل براق
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
کمپرسور پرقدرت آلمانی
  • یخچال چهار درب ایستاده

یخچال ویترینی 1.5 متری

یخچال ایستاده چهار درب

ابعاد
150سانتی 200*150*CM75
115 سانتی 200*115*75 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
استیل استنلس
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد
کمپرسور پرقدرت
  • یخچال شش درب ایستاده

یخچال ویترینی دیجی کالا

یخچال ایستاد شش درب


ابعاد
150سانتی 200*150*CM75
200 سانتی 200*200*75 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
استیل استنلس
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
میزان دمای برودت +5 تا +7 درجه سانتیگراد
قدرت کمپرسور 3/4 اسب بخار

یخچال پرده هوا

یخچال ویترینی پرده هوا

مرکز فروش یخچال ویترینی در تهران

صنایع برودتی اورست با بکار گیری از بهترین تجهیزات و مواد اولیه بهترین یخچال ویترینی ها در ابعاد ها و اندازه های مختلف تولید کرده و به فروش می رساند که شما می توانید انواع این یخچال ها را به صورت حضوری و غیر حضوری با قیمت مناسب خریداری کنید البته شایان به ذکر است که شما مشتریان گرانقدر می توانید با مراجعه کارخانه و مشاهده محصولات خرید را انجام دهید و از طریق بهترین باربری ها به تمام نقاط تهران و ارسال یخچال سوپرمارکت شما ارسال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن آدرس کارخانه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس شرکت اورست

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید