X

قیمت یخچال فروشگاهی روباز الکترواستیل

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
یخچال روباز الکترواستیل

یخچال پرده هوا در برندها و مدل های مختلفی ساخته می شود که در فروشگاه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد در این مقاله قصد داریم به تعریف یخچال روباز الکترواستیل و انواع آن بپردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

یخچال و فریزر پرده هوا الکترواستیل برای ارائه جریان ثابتی از هوای سرد از پایین به بالای سطح جلویی یخچال در صنایع برودتی اورست طراحی شده است. این یخچال مجهز به در نیست در عوض دارای یک سیستم جلو باز است که جریان هوای سرد به عنوان پرده ای عمل می کند تا محصولات را در داخل سرد و هوای گرم را خارج کند. برای صاحبان مشاغل، این بدان معنی است که مشتریان دید کاملی از محصولات دارند و به آنها اجازه می دهد به راحتی به کابینت دست پیدا کنند و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. کنترل جریان هوا در یک ویترین باز برای خرده فروشان مواد غذایی به چند دلیل مهم است. جریان هوای مناسب به محصولات غذایی اجازه می دهد تا در دمای مطلوب در پشت پرده هوای سرد ایجادشده، نگهداری شوند. اگر این پرده هوای سرد یا الگوی جریان هوا مختل شود، کارایی انرژی و عملکرد دمای محصول می تواند به شدت تحت تاثیر قرار گیرد. بنابراین، با حفظ جریان هوای مناسب، مغازه داران می توانند به اطمینان از دمای مطلوب محصول، تازگی محصول و بهره وری انرژی در یخچال بدون درب کمک کنند.

یخچال رو باز الکترواستیل

قیمت یخچال روباز فروشگاهی دست دوم

تبرید پرده هوا برای چندین دهه به عنوان یک راه حل بسیار محبوب برای خرید و فروش برای فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی وجود داشته است. با این وجود، نگرانی هایی در مورد سطح هزینه های انرژی وجود دارد. از آنجایی که یخچال‌ بدون درب الکترواستیل از هوای خنک برای عایق‌سازی در برابر دمای گرم‌تر و محیطی استفاده می‌کنند، کارایی بسیار کمتری نسبت به یخچال‌های درب شیشه‌ای یا به اصطلاح یخچال ایستاده دارند. برای کارکرد صحیح، یخچال های پرده هوا باید دائماً هوای خنک را از طریق دستگاه ایجاد شود تا از حفظ دما اطمینان حاصل شود. با انجام این کار، آنها همیشه با ظرفیت بالا کار می کنند، حتی در ساعات غیر اوج مصرف یا اگر واحد به طور کامل انبار شده باشد. اپراتورها همچنین باید در مورد محل نصب واحد پرده هوا انتخابی باشند.

 نصب در نزدیکی درهای ورودی، در مناطق با رطوبت بالا، زیر نور مستقیم خورشید یا در نزدیکی دریچه های تهویه مطبوع شرایطی هستند که بر توانایی این یخچال فروشگاهی برای حفظ دما تأثیر منفی می گذارند. این البته مصرف انرژی بالاتری را نیز به دنبال دارد. از آنجایی که اکثر یخچال‌های روبار الکترواستیل با در نظر گرفتن نمایشگر شفاف محصول طراحی شده‌اند، به مشتریان اجازه می‌دهند به راحتی محصولات را به راحتی مشاهده کرده و انتخاب کنند. یک یخچال ایستاده با طراحی خوب به دستگاه اجازه می دهد تا به سرعت به دمای مورد نیاز برسد، مصرف انرژی را در صورت عدم استفاده کاهش دهد و همچنان دید فوق العاده محصول و دسترسی آسان را برای مشتریان فراهم کند.

قیمت یخچال فروشگاهی الکترواستیل

ویژگی های یخچال روباز الکترواستیل چیست؟

  • طراحی گردش هوای سریع و یکنواخت
  • صرفه جویی بیشتر در انرژی به دلیل حفظ هوای خنک در داخل یخچال
  • یخچال های الکترواستیل با طراحی زیبا و کاربر پسند، با طراحی ساده و شیک، فضای بازی بزرگتر یخچال
  • جلوه نمایش کاملی از محصولات را ارائه دهید و یک محیط خرید راحت از سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای برای تجربه خرید لذت بخش مصرف کنندگان ایجاد کنید و فروش فروشگاه را افزایش دهید.
  • طراحی پرده هوای دوگانه را می توان برای کاهش نفوذ گرمای خارجی به فضای یخچال، افزایش بار خنک کننده یخچال سوپرمارکت، کاهش مه در یخچال الکترواستیل، کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه کار سوپرمارکت ها اضافه کرد.
  • ساخت این یخچال پرده هوا الکترواستیل با ابعادهای سفارشی شما ساخته می شود از همین روی مناسب برای هر اندازه سوپرمارکت ها، فروشگاه ها و مغازه ها
  • قابلیت ساخت در رنگ بندی های مختلف
  • دارای کمپرسور داخلی برای انتخاب با توجه به منطقه نمایش، فضای نصب و منبع تغذیه (تک فاز و 3 فاز)
  • اواپراتور یخچال روباز الکترواستیل با راندمان بالا با طراحی بلند و کوتاه برای بهبود شرایط یخ زدگی. طراحی چند بعدی دمش هوا باعث خنک شدن بسیار سریع، خنک کننده یکنواخت و مصرف کم انرژی می شود
  • فاصله قفسه برای فضای بارگیری مواد غذایی انعطاف پذیر قابل تنظیم است
  • عمق یخچال سوپرمارکت 800 میلی متر، 900 میلی متر، 1000 میلی متر برای انتخاب با توجه به حجم ذخیره سازی و نیاز صفحه نمایش شما
  • روکش پرده شب یخچال روباز برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی در شب مجهز شده است. پرده شب مجهز به دستگاه‌های کاهش سرعت است تا از ضربه‌های سرعت برگشت سریع روی کابینت یخچال جلوگیری کند تا از دوام یخچال سوپرمارکت اطمینان حاصل شود.
  • ترموستات LED یکپارچه برای نمایش دقیق دما، نظارت و تنظیم دما، ایمن و آسان است.

قیمت یخچال روباز الکترواستیل

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی
جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد: R290

قیمت یخچال ویترینی جلو باز

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده
ارتفاع ۹۰ سانتیمتر
وزن ۱۰۰ کیلو
طول ۲۰۰ سانتیمتر
ولتاژ ۳۸۰ ولت

قیمت یخچال روباز الکترواستیل

یخچال های روباز الکترواستیل یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال پرده هوا می باشد که صنایع برودتی اورست افزون بر به فروش رساندن محصولات تولیدی شرکت خود، برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز یخچال های الکترواستیل را برای شما به ارمغان می آورد. قیمت یخچال روباز الکترواستیل وابسته به متراژ آن می باشد که طبق درخواست شما تهیه می شود بنابراین دارای قیمت های متغیری هستند، شما می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش شرکت اورست تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید، امکان خرید حضوری و آنلاین نیز برای شما فراهم شده است.

یخچال فروشگاهی روبار الکترواستیل

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده
ابعاد 240×95×200 سانتیمتر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید