X

بهترین مارک فریزر صندوقی [7 تولید کننده معتبر]

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
بهترین مارک فریزر صندوقی

خرید فریزر صندوقی که از پر کابردترین انواع فریزر تجاری از برندی معتبر با محصولاتی با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه دغدغه بسیاری از مردم می باشدما در این مقاله به معرفی برترین برند های فریزر صندوقی پرداختیم.

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

یخچال فریزر صندوقی چیست؟

صنایع برودتی اورست یکی از بهترین و برترین تولید کننده های یخچال صندوقی یا فریزر صندوقی در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه میشود که نوع صنعتی آن بیشتر است،هدف اصلی تمام فریزر های خانگی و یا صنعتی جلوگیری از فساد مواد غذایی میباشد. 
فریزر بستنی فروشگاهی نسبت به نمونه های خانگی دارای ابعاد بزرگتری می باشد  و در سه سایز ۴۰۰ و ۵۰۰ و ۶۵۰ لیتر در صنایع برودتی اورست تولید میشود.

در ادامه میخواهیم با بهترین برند های فریزر صندوقی اشنا بشویم:

فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر هیمالیا یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع فریزر صندوقی است که در گنجایش ۲۷۵ لیتری و ابعاد  ۱۲۰ ×۸۲×۶۰ تولید میشود که دارای ۳۰ ماه گارانتی  و خدمات پس از فروش میباشد.

فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر الکترواستیل صندوقی به علت کیفیت بالا و داشتن کمپرسور قوی یکی از محصولات پر فروش است که جنس بدنه این فریزر صندوقی از نوعه ورقه های رنگی گالوانیزه میباشد و تمام بدنه این دستگاه با تزریق فوم عایق بندی شده است.

فریزر صندوقی الکترواستیل


فریزر صندوقی برفاب

 یکی دیگر از بهترین نوع فریزر صندوقی در دو نوع صندوقی و خانگی برفاب است که درلیتراژ مختلف به بازار عرضه میگردد.دستگاهی است که برای خنک کردن مواد درون آن از بهتریت قطعات با کیفیت ساخته شده است.

فریزر صندوقی برفاب

فریزر صندوقی مجیک: در رنگ سفید با ظرفیت 250 لیتر ساخته شده است.درون این فریزر طبقات فلزی کشوی قرار دارد تا امکان قرار دادن مواد خوراکی به صورت جدا از هم فراهم شود. این فریزر صندوقی مجهز به کمپرسور کم مصرف است و رتبه مصرف انرژی آن به همین دلیل در سطح ++A قرار دارد.

 

فریزر صندوقی مجیک

فریزر صندوقی یخ نوش:

فریزر یخ نوش در لیتراژ 200لیتر و 300 لیتر طراحی و تولید می گردد جنس بدنه این فریزر از گالوانیزه رنگی می باشد و در رنگ بندی سفید آبی و زرشکی قابل سفارش می باشد.

این فریزر صندوقی از لحاظ کیفیت با فریزر صندوقی اورست رقابت می کند که هر کدام طرفدارانی دارند.از ویژگی های خاص آن میتوان به رنگ بدنه الکترو استاتیک دستگاه اشاره کرد. این رنگ در مدت زمان طولانی دچار افت کیفیت نمی شود و از زیبایی و درخشندگی خاصی برخوردار است، از مقاومت خوبی در برابر گرما و سرما برخوردار است. همچنین در اثر تابش نور خورشید و یا رطوبت محیط تغییر حالت پیدا نمی کند.

فریزر صندوقی یخ نوش

فریزر صندوقی اوگور ترکیه

فریزر صندوقی اوگور ترکیه

یکی دیگر از برترین برند های فریزر صندوقی اورست است که؛بهترین نوع آن در ابعاد و لیتراژ مختلف هم برای فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت و هایپرمارکت ها استفاده میشود.
تمامی فریزر های صندوقی صنایع برودتی اورست  علاوه بر زیبایی و قیمت مناسبی که دارد درب کشویی شیشه با جنس سکوریت نشکن بر روی آن نصب میشود که به راحتی در دید مشتریان قرار گیرد. 
تمامی محصولات اورست دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش میباشند.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • حسین صفایی
    درب ازجلوبازشه عینه یخچال
تماس بگیرید