X

طرز کار یخچال پرده هوا بدون درب چگونه است؟

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
طرز کار یخچال بدون درب

یخچال پرده هوا یکی از مدرن ترین و جذاب ترین یخچال های صنعتی در فروشگاه های بزرگ و کوچک می باشد که در این مقاله قصد داریم به طرز کار یخچال بدون درب بپردازیم، بنابراین با سایت شرکت اورست همراه باشید.

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

یخچال پرده هوا در مدل ها و اندازه های مختلفی طبق درخواست شما ساخته شده و به فروش می رسد. ما در صنایع برودتی اورست، طیف وسیعی از تجهیزات صنعتی پر کاربرد از جمله یخچال سوپرمارکت و فریزر سوپرمارکت را تولید و عرضه می کنیم. این سری از یخچال های پرده هوای سوپرمارکت، قاب‌های نمایشگر یخچال فروشگاهی هستند که با فناوری منحصر به‌فرد دمش هوای چند جهتی ما برای خنک‌سازی سریع و صرفه‌جویی در مصرف انرژی طراحی شده‌اند. سری یخچال بدون درب پرده هوا شامل خنک کننده از راه دور و مستقل، طبقات مستحکم و مقاوم است که می تواند به عنوان خنک کننده نوشیدنی و نوشیدنی، میوه و سبزیجات، خنک کننده شیر و لبنیات و محصولات پروتئینی استفاده کرد.

طرز کار یخچال بدون درب

برای این سری از سیستم های تبرید یخچال روباز فروشگاهی دارای کابینت یخچال داخلی و واحد کندانسور بیرونی هستند که توسط لوله مسی به هم متصل می شوند. البته برای سوپرمارکت‌های بزرگ، استفاده از یخچال پرده هوا با موتور مرکزی که از راه دور است، پیشنهاد می‌شود تا گرمای سیستم تبرید مستقیماً به خارج از فضای فروشگاه منتقل شود. با این حال، برای خواربارفروشی‌ها و فروشگاه‌های رفاه کوچک‌تر، استفاده از یخچال‌های قفسه ای با موتور سرخود بدون نیاز به نصب و جابجایی آسان یخچال پیشنهاد می‌شود. البته این یخچال های پرده هوا می توانند با درب شیشه ای یا بدون درب شیشه ای باشند. خنک‌کننده‌های درب شیشه‌ای از خنک‌کنندگی بهتری برخوردار هستند، در حالی که خنک‌کننده‌های باز برای تجربه خرید راحت‌تر هستند به گونه ای که مشتری می تواند تمامی محصولات غذایی و خوراکی را به مشتری نشان دهد. همینبطور این یخچال ایستاده باز نیز مجهز به پرده شب برای پوشاندن یخچال برای حفظ هوای خنک کننده در شب است. پرده شب مجهز به دستگاه‌های کاهش سرعت است تا از ضربه‌های سرعت برگشت سریع به داخل یخچال جلوگیری کند تا از دوام یخچال اطمینان حاصل شود. یک یخچال برون در برای نمایش خنک کننده و نگهداری خنک کننده میوه ها، سبزیجات، محصولات، لبنیات، تخم مرغ، غذاهای از پیش بسته بندی شده، نوشیدنی ها و نوشیدنی ها و غیره در فروشگاه ی بزرگ و کوچک البته بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای کاربردی می باشد.

ویژگی های یخچال پرده هوا چیست؟

قیمت یخچال بدون درب دست دوم

یخچال سوپرمارکتی با طراحی زیبا و کاربر پسند، کابینت (بدنه) ساده و شیک یخچال ساده، خطوط زیبا و متناسب، فضای بازی بزرگتر یخچال جلوه نمایش کامل را ارائه دهید و یک محیط خرید راحت ازفروشگاه برای تجربه خرید لذت بخش مصرف کنندگان ایجاد کنید و فروش فروشگاه را افزایش دهید. یکی از ویژگی های بارزی که این دستگاه دارد این مسئله است که در چیدمان انواع محصولات فروشنده راحت بوده و به سرعت تمامی مواد غذایی و خوراکی را درون دستگاه قرار می دهند و همینطور مشتری ها علاوه بر مشاهده محصولات خرید آسان تری خواهند داشت.

طرز کار یخچال بدون درب چیست؟

یخچال روباز الکترواستیل

طرز کار این یخچال ویترینی به گونه ای است که ابتدا یک لایه ای هوای سرد را بوسیله ی منافذ داخل یخچال بوجود می آورد و این دما پس از گشتن یک مدت زمان اندکی به دمای استاندارد رسیده که در نهایت با ایجاد یک دمای مناسب میتوان تمامی محصولات غذایی و خوراکی را درون این دستگاه قرار داد و برای عموم مردم در معرض دید قرار داد. شایان به ذکر است که در مکانیزم این یخچال به این صورت است که گردش هوا به صورت چرخشی بوده و با مرور زمان هوای داخل یخچال خنک می شود.

قیمت یخچال بدون درب

از آنجایی که یخچال های بدون درب در مدل ها و ابعاد گوناگون ساخته شده و به فروش می رسند طبعا دارای قیمت های متغییری هستند، شما می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری از صنایع برودتی اورست خرید یخچال پرده هوا را انجام دهید کافیست با شماره های درج شده در متن زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

انواع یخچال پرده هوا

قیمت یخچال پرده هوا

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود
ابعاد 240×95×200 سانتیمتر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد

قیمت یخچال های فروشگاهی بدون درب

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی
جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد: R290

قیمت یخچال ویترینی خوابیده دست دوم

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده
ارتفاع ۹۰ سانتیمتر
وزن ۱۰۰ کیلو
طول ۲۰۰ سانتیمتر
ولتاژ ۳۸۰ ولت

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

مشخصات فنی یخچال پرده هوا سرخود
سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد

یخچال بدون درب جدید 

مشخصات فنی یخچال سه درب طرح پرده هوا 

ابعاد ۲۰۰*۲۰۰*۷۵ سانتی متر
جنس بدنه استیل
مدل یک طرف نما
تعداد طبقات ۴
جنس طبقات PVC
نوع ترموستات دیجیتال
تاج دارد
نوع سیستم سرمایش چرخشی
پایه جهت جابجایی دارد
دمای داخلی بالای صفر

قیمت یخچال های روباز

مشخصات فنی یخچال فروشگاهی جلو باز

سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد
مبرد R290


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید