X

خرید آنلاین یخچال پرده هوا فروشگاهی به چه صورت است؟

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
خرید آنلاین یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یکی از یخچالهای صنعتی صنایع برودتی اورست می باشد.

در این مقاله قصد داریم و روش خرید آنلاین پرده هوا بپردازیم. باسایت اورست همراه باشید.

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

یخچال فروشگاهی بدون درب برای نگهداری و نمایش انواع محصولات غذایی، خوراکی، لبنی، پروتئینی، سبزیجات و میوه ها است و راه حلی عالی برای نمایش تبلیغات در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها است. این یخچال سطح دمای داخلی توسط یک سیستم خنک کننده فن کنترل می شود. فضای داخلی ساده و تمیز با نور LED طراحی شده است صفحه بیرونی از فولاد ضد زنگ ممتاز ساخته شده و با پوشش پودری به پایان رسیده است، رنگ های سفید و سایر رنگ ها برای شما موجود است. همینطور این دستگاه دارای قفسه قابل تنظیم هستند تا فضا را برای قرار دادن به طور انعطاف پذیر ترتیب دهند. دمای این یخچال صنعتی توسط یک سیستم دیجیتال کنترل می شود و سطح دما و وضعیت کار بر روی یک صفحه دیجیتال نمایش داده می شود. اندازه های مختلف طبق نیاز و سفارش شما در صنایع برودتی اورست در دسترس است و برای سوپرمارکت ها، فروشگاه های رفاه و سایر فروشگاه های زنجیره ای گزینه ی بسیار مناسبی است.

یخچال و فریزر پرده هوا چه خصوصیاتی دارد؟

خرید آنلاین پرده هوا

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود
ابعاد 240×95×200 سانتیمتر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد

این یخچال پرده ای مواد غذایی محدوده دمایی بین 2 تا 10 درجه سانتیگراد را حفظ می کند، دارای یک کمپرسور با کارایی بالا است که از مبرد R404a سازگار با محیط زیست استفاده می کند، دمای داخلی را تا حد زیادی دقیق و ثابت نگه می دارد و عملکرد تبرید و کارایی انرژی را ارائه می دهد.

  • عایق حرارتی

شیشه کناری این یخچال هایپری شامل 2 لایه شیشه سکوریت می باشد. لایه فوم پلی یورتان در دیوار کابینت می تواند شرایط نگهداری را در دمای مطلوب نگه دارد. همه این ویژگی های عالی به این یخچال کمک می کند تا عملکرد عایق حرارتی را بهبود بخشد.

این یخچال متری دارای سیستم پرده هوای ابتکاری به جای درب شیشه ای است، می تواند کاملاً اقلام ذخیره شده را به وضوح نمایش دهد و تجربه خرید راحت و آسان را به مشتریان ارائه دهد. چنین طراحی منحصر به فردی باعث بازیافت هوای سرد داخلی می شود تا هدر نرود و این واحد تبرید را دارای ویژگی های سازگار با محیط زیست و کاربردی می کند.

  • پرده شب (کاور شب)

این یخچال جلوباز دارای یک پرده نرم است که می توان آن را بیرون کشید تا قسمت جلوی باز را در ساعات غیر اداری بپوشاند. اگرچه یک گزینه استاندارد نیست، این واحد راه بسیار خوبی برای کاهش مصرف برق ارائه می دهد.

  • روشنایی LED

داخلی این یخچال مغازه روشنایی بالایی را ارائه می دهد تا به برجسته کردن محصولات موجود در داخل یخچال کمک کند، تمام نوشیدنی ها و غذاهایی که می خواهید بیشتر بفروشید را می توان به صورت کریستالی نشان داد، با نمایشگری جذاب، اقلام شما می توانند به راحتی چشم مشتریان شما را به خود جلب کنند.

یخچال فروشگاهی بدون درب دست دوم

  • سیستم کنترل

سیستم کنترل این یخچال مواد غذایی در زیر درب ورودی شیشه ای قرار گرفته است، به راحتی می توان برق را روشن/خاموش کرد و سطوح دما را تغییر داد. یک صفحه نمایش دیجیتال برای نظارت بر دمای ذخیره سازی موجود است که می تواند دقیقاً در جایی که می خواهید تنظیم شود.

  • جنس بدنه ABS

این یخچال ویترینی به خوبی با دوام ساخته شده است، شامل دیوارهای بیرونی از جنس استنلس استیل است که دارای مقاومت در برابر زنگ زدگی و دوام است و دیوارهای داخلی از ABS ساخته شده است که دارای عایق حرارتی سبک و عالی است. این دستگاه برای کاربردهای تجاری سنگین مناسب است.

  • قفسه های قابل تنظیم

بخش های ذخیره سازی داخلی این یخچال ویترینی با چندین قفسه سنگین از هم جدا شده اند که برای تغییر آزادانه فضای ذخیره سازی هر عرشه قابل تنظیم هستند. قفسه ها از پانل های شیشه ای بادوام ساخته شده اند که به راحتی تمیز می شوند و به راحتی قابل تعویض هستند.

قیمت یخچال قفسه ای

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی
جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد: R290

 سایر ویژگی های دستگاه: 

  1. شیشه جانبی با عایق حرارتی
  2. واحد تغلیظ از راه دور
  3. دارای سیستم خنک کننده فن
  4. ظرفیت ذخیره سازی بزرگ
  5. برای نمایش محصولات فروشگاه مواد غذایی
  6. سازگار با مبرد R404a
  7. سیستم کنترل دیجیتال و صفحه نمایش
  8. گزینه های اندازه های مختلف در دسترس هستند
  9. قفسه قابل تنظیم داخلی
  10. کارایی بالا و طول عمر بالا
  11. فولاد ضد زنگ ممتاز با روکش درجه بالا
  12. رنگ سفید و رنگ های دیگر موجود است
  13. کمپرسورهای کم صدا و انرژی
  14. اواپراتور لوله مسی
  15. چرخ های پایین برای قرارگیری انعطاف پذیر

خرید آنلاین یخچال پرده هوا

یخچال بدون درب فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده
ارتفاع ۹۰ سانتیمتر
وزن ۱۰۰ کیلو
طول ۲۰۰ سانتیمتر
ولتاژ ۳۸۰ ولت

صنایع برودتی اورست برای خرید راحت شما امکان خرید آنلاین و غیر حضوری را برای شما فراهم ساخته است، به این صورت که با کارشناس فروش شرکت اورست تماس گرفته و درخواست خرید آنلاین پرده هوا را به مشاورین شرکت  اطلاع دهید. لازم به ذکر است که بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان یخچال شما در شهر خودتان از طریق بهترین باربری ها تحویل داده می شود. برای بدست آوردن قیمت بروز و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

  •  کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱
  •  کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱ 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید