X

ابعاد یخچال هتلی مینی بار چقدر است؟

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
ابعاد یخچال هتلی مینی بار

یخچال هتلی یکی از محصولات صنایع برودتی اورست می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شده و به فروش میرسد در این مقاله قصد داریم به ابعاد یخچال هتلی بپردازیم با ما همراه باشید.

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

یخچال هتلی یکی از انواع یخچال صنعتی می باشد که برای مصارف خانگی، اداری و تجاری کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد از جمله مکان هایی که از یخچال مینی بار بیشتر دیده می شود شامل هتل ها، مسافرخانه ها، شرکت، کافه و اتاق خواب منازل است. این یخچال افزون بر اینکه نمای بسیار زیبایی دارد، دارای مقاومت بالایی در برابر ضربات و آسیب های احتمالی می باشد. جنس بدنه ی این محصول گالوانیزه بوده و از ویژگی های آن می شود به مستحکم بودن آن اشاره کرد همچنین این قابلیت به شما امکان درج استیکر دلخواهتان را می دهد که می توانید نام هتل، شرکت و یا استیکر هایی نظیر کوکاکولا، هایپ و پپسی را از شرکت اورست بخواهید.

یخچال هتلی

این یخچال کوچک نوعی یخچال ایستاده می باشد که در ابعاد های مختلفی در صنایع برودتی اورست تولید شده و به فروش می رسد، یخچال کوچک هتلی با وجود اینکه فضای کمی را اشغال می کند این امکان را به شما می دهد که انواع نوشیدنی، خوراکی، میان وعده و میوه های خود را درون یخچال قرار دهید. این یخچال ویترینی هتلی از رده بندی انرژی A برخوردار بوده که معنای کم مصرف و بهینه بود دستگاه است. مینی یخچال هتلی به دو صورت با درب شیشه ای و درب گالوانیزه ساخته می شود که مشتری طبق سیلقه ی خود خریداری کنید. درون دستگاه از نورپردازی LED استفاده شده است تا به راحتی محصولات داخل یخچال قابل روئیت شود. یخچال کوچک رومیزی در مدل های 3 فوت، 5، 6، 7 و 9 فوت تولید شده و به فروش می رسد. عایق بندی استفاده شده در این محصول تزریق فوم پلی یورتان است که مانع از هدر رفتن انرژی و برودت داخل یخچال می شود.

ابعاد یخچال هتلی

یخچال هتلی 3 فوت

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متری
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول

یخچال رومیزی کوچک

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه گالوانیزه
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5

مینی یخچال نوشیدنی 

مشخصات فنی یخچال 6 فوت

جنس بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال
جنس درب گالوانیزه، سکوریت نشکن

یخچال مینی هتلی

مشخصات فنی یخجال مینی هفت فوت
جنس بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

قیمت یخچال کوچک هتلی

مشخصات فنی یخچال 9 فوت
ابعاد

طول 55، عرض 55، ارتفاع 126

عایق بندی تزریق فوم
چرخ جهت جابجایی دارد
جنس بدنه گالوانیزه
نوع درب مگنتی

قیمت یخچال هتلی مینی بار درب شیشه ای

قیمت یخچال مینی بار هتلی

 همانطور که بالاتر ذکر شد یخچال های هتلی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده و به فروش می رسند که شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز  و سلیقه خود این محصول را خریداری کردی و از مزیت های آن بهره مند شوید، مینی بخچال رومیزی دارای قیمت های متغیری می باشد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت یخچال هتلی با کارشناسان فروش شرکت اورست تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید