X

راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
راهنمای خرید یخچال فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی در مدل ها و اندازه های گوناگونی ساخته شده و در دسترس عموم مردم قرار می گیرند، از آنجایی که خرید بهترین یخچال فروشگاهی که مناسب برای مغازه شما باشد نیاز به بررسی دارد در این مقاله قصد داریم به معرفی و تعریف انواع آن بپردازیم تا خرید آسان تری داشته باشید.

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

یخچال فروشگاهی در مدل ها و ابعاد مختلفی در صنایع برودتی اورست ساخته می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن محیط فروشگاه و مغازه خو د آنرا خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید، این یخچال ایستاده از ابعاد کوچک تا ابعادهای بزرگ و متری تولید می شوند، در این مقاله قصد داریم به انواع یخچال های فروشگاهی بپردازیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر خرید یخچال فروشگاهی را انجام دهید از همین روی با سایت اورست همراه باشید.

قیمت یخچال فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی همانطور که ذکر در مدل های متنوعی برای نگهداری و عرضه محصولات غذایی، خوراکی، میوه و سبزیجات شما طراحی شده اند که می توان موارد زیر را فهرست کرد:

یخچال ایستاده فروشگاهی

این یخچال ایستاده درب شیشه ای برای نگهداری و نمایش مواد غذایی و خوراکی استفاده می شود، در این یخچال مغازه دما توسط سیستم خنک کننده فن کنترل می شود، با مبرد R290 سازگار است. طراحی زیبا شامل یک فضای داخلی تمیز و ساده و نورپردازی LED است، درب از سه لایه شیشه سکوریت ساخته شده است که عملکرد عالی در مورد عایق حرارتی ارائه می دهد، چارچوب در و دستگیره ها از PVC ساخته شده است. قفسه‌های داخلی برای برآوردن شرایط مختلف فضا و مکان قابل تنظیم هستند، درب دارای قفل است و می‌توان آن را برای باز و بسته کردن چرخاند. این یخچال فروشگاهی مغازه توسط یک سیستم دیجیتال کنترل می شود و دما و وضعیت کار بر روی صفحه دیجیتال نمایش داده می شود. اندازه و ابعاد های مختلفی از این یخچال برای نیازهای فضایی مختلف در دسترس است و راه حلی عالی برای فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها و سایر اماکن تجاری است.

با یخچال فروشگاهی ایستاده ما می توانند به خنک سازی سریع و صرفه جویی در انرژی دست پیدا کنند. این یک راه حل خنک کننده عالی برای نگهداری مواد غذایی مانند بستنی، گوشت های تازه و ماهی و سایر مواد غذایی است، و شما می توانید از نگهداری آنها در بهترین شرایط دمایی اطمینان حاصل کنید و از طرفی، می توانید برند یا تبلیغات خود را روی بدنه ی دستگاه نشان دهید، که می تواند به بهبود شهرت برند شما کمک کند و ظاهری زیبا برای جلب نظر مشتریان شما ارائه دهد، همچنین می تواند باعث افزایش فروش برای فروشگاه شما شود.

یخچال فریزر فروشگاهی

  • درب شیشه ای مقاوم
  • طراحی شیک، بهبود دید کالا برای افزایش گردش مالی
  • حجم داخلی بزرگ
  • مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد
  • یخ زدایی خودکار با ترموستات دیجیتال
  • گاز R404a مبرد
  • دمای تبخیر را کاهش دهید
  • درب شیشه ای ضد مه سه لایه با فریم درب آلومینیومی
  • روشنایی LED داخلی 
  • نصب استیکر دلخواه

خرید یخچال فروشگاهی

مشخصات  فنی یخچال ایستاده 
ابعاد بستگی به تعداد درب 
جنس بدنه بیرونی گالوانیزه
جنس بدنه داخلی گالوانیزه
جنس درب شیشه دوجداره
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
قدرت موتور بستگی به ابعاد 

یخچال پرده هوا فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی که اغلب در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای نظیر فروشگاه های رفاه، افق کوروش، ویوان و ... رویت می شود یخچال فروشگاه بدون درب مشاهده می کنید که به نام یخچال پرده هوا شناخته می شود. این یخچال ها به صورت متری طبق سفارش شما ساخته شده است. 

این یخچال دارای چندطبقه است که از هوای سرد برای دمیدن از قسمت پشتی استفاده می کند تا هوای سرد به طور یکنواخت در هر گوشه یخچال های پرده هوا پوشانده شود تا همه غذاها بتوانند به تعادل برسند. اثر تازه نگهدارنده عالی در این دستگاه یکی از بارزترین ویژگی های آن بشمار می آید.

شرکت ما دارای طیف کاملی از تجهیزات صنعتی فوق العاده است، بدون توجه به اندازه و ظاهر هر نیاز خاص، می تواند سفارشی تولید شود.

 

قیمت یخچال ایستاده مغازه

مشخصات فنی یخچال پرده هوا 
جنس بدنه              ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد R290

یخچال هتلی

این یخچال مینی بار درب شیشه ای کوچک از یخچال و فریزر صفحه‌نمایش تجاری، دمای داخلی بین 0 تا 10 درجه سانتی‌گراد بهینه است تا میان وعده ها و نوشیدنی‌ها را در یخچال نگه داشته و مورد نمایش قرار می دهد، این یک راه‌حل عالی برای رستوران‌ها، کافه‌ها، منازل، اداره ها و سایر موارد است.  این یخچال صفحه‌نمایش دارای یک درب شفاف جلویی است که از شیشه 2 لایه ساخته شده است، به اندازه کافی شفاف است که نوشیدنی‌ها و غذاهای داخل آن را به نمایش بگذارد تا چشم مشتریان شما را جلب کند و به افزایش فروش فوری در فروشگاه شما کمک زیادی می‌کند. سمت در دارای دستگیره فرورفته است و خیره کننده به نظر می رسد. قفسه عرشه از مواد بادوام ساخته شده است تا در برابر وزن وسایل بالایی مقاومت کند. نمای داخلی و خارجی برای تمیز کردن و نگهداری آسان به خوبی تکمیل شده است. نوشیدنی ها و غذاها در داخل با نور LED روشن شده و جذاب تر به نظر می رسند.

یخچال ویترینی فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال هتلی

جنس بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
موتور سابکول
قدرت موتور 1/5 اسب
ترموستات دیجیتال

قیمت یخچال فروشگاهی

همانطور که بالاتر ذکر شد این یخچال ها در مدل های گوناگونی تولید می شوند که هر یک دارای قیمت های متغیری هستند شما مشتریان گرانقدر می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت اقدام به خرید یخچال فروشگاهی کنید.

  • کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱
  •  کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

قیمت یخچال مغازه

یخچال جزیره فروشگاهی

قیمت یخچال فریزر مغازه

مشخصات فنی یخچال جزیره ای
سبک تک دما
ظرفیت 500 /1000 لیتر
درجه حرارت 2 ~ 8
نوع آب و هوا خنک کننده استاتیک
ولتاژ (V) 220 ولت / 50 هرتز
در، درب درب شیشه ای کشویی
قدرت (W) 210 وات
جنس بدنه فولاد ضد زنگ 304/201 / فولاد نقاشی
سیستم خنک کننده خنک کننده استاتیک


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید