X

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب (یخچال برودتی)

۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱ کارشناس فروش خانم رحیمی
قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال فروشگاهی بدون درب که به نام یخچال پرده هوا نیز شناخته می شود به صورت متری ساخته و تولید شده که می توانید از صنایع برودتی اورست خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید، این مجموعه یخچال شما را با بکار گیری از بهترین متریال ساخت تولید کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل می دهد، در این مقاله قصد داریم به یخچال برودتی و انواع آن بپردازیم...

صنایع برودت اورست
صنایع برودت اورست

این یخچال فروشگاهی بدون درب برای تازه نگه داشتن و نمایش انواع مواد غذایی، خوراکی، محصولات لبنی و پروتئینی همینطور میوه ها و سبزیجات است، راه حلی عالی برای نمایش تبلیغاتی در فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت ها است. این یخچال با یک واحد کندانسور داخلی کار می کند، سطح دمای داخلی توسط یک سیستم خنک کننده فن کنترل می شود. فضای داخلی ساده و تمیز با نور LED. صفحه بیرونی از فولاد ضد زنگ ممتاز ساخته شده و با روکش پودری، سفید و رنگ های دیگر برای گزینه های شما موجود است. قفسه 5 طبقه را می توان برای سازماندهی انعطاف پذیر منطقه اتصال تنظیم کرد. دمای این یخچال ایستاده نمایش چند طبقه توسط یک سیستم دیجیتال کنترل می شود و سطح دما و وضعیت عملکرد بر روی یک نمایشگر دیجیتال نمایش داده می شود. اندازه های مختلفی برای تمامی فروشگاه های شما با ابعاد و اندازه های گوناگون در دسترس است و برای سوپرمارکت و سایر فروشگاه های بزرگ و کوچک مناسب است.این محصول در دو مدل درب دار و بدون درب قابل سفارش می باشد. در مدل درب از درب های بدون فریم استفاده شده است که منجر به دید کاملی از اجناس چیده شده در داخل محصول می شود.

همچنین موتور این یخچال پرده هوا از نوع ریموت (موتور مرکزی) می باشد که با قرار دادن قسمت موتور در خارج از بدنه یخچال فضای داخلی و ظرفیت محصول را افزایش داده است.

قیمت یخچال بدون درب

ویژگی های یخچال فروشگاهی بدون درب

  • مدیریت مصرف انرژی
  • برق ورودی تک فاز
  • سرت را موتور کن
  • سیستم روشنایی LED
  • مجهز به سیستم گردش هوا
  • استفاده از مبردهای سازگار با محیط زیست
  • پانل جانبی شیشه ایمنی ضد بخار دو جداره
  • امکان سفارش رنگ بدنه بنا به درخواست مشتری
  • درب شیشه ای دو جداره ضد بخار
  • طراحی پرده در فضای باز
  • دارای سیستم خنک کننده فن
  • ظرفیت ذخیره سازی بزرگ
  • سازگار با R404a مطابق
  • سیستم کنترل دیجیتال و نمایشگر
  • موجود در اندازه های مختلف
  • عملکرد بالا و عمر طولانی

قیمت یخچال ویترینی جلو باز

یخچال فروشگاهی بدون درب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

این یخچال بدون درب فروشگاهی دارای چند طبقه دارای محدوده دمایی 0 تا 10 درجه سانتیگراد را حفظ می کند، دارای یک کمپرسور با کارایی بالا با استفاده از مبرد سازگار با محیط زیست R404a است، دمای داخلی را تا حد زیادی دقیق و ثابت نگه می دارد و عملکرد خنک کننده و کارایی انرژی را تضمین می کند.

شیشه کناری آن خنک کننده چند لایه است که دارای 2 لایه شیشه سکوریت است. لایه فوم پلی یورتان روی دیوار یخچال می تواند شرایط نگهداری را در دمای مطلوب نگه دارد. همه این ویژگی های عالی به این یخچال کمک می کند تا عملکرد عایق حرارتی را بهبود بخشد.

نکته دیگری که در این یخچال ها باید به آن اشاره کرد ترموستات هایی است که دما یا سرما را اندازه گیری کرده و در دستگاه نگه می دارند. ترموستات ها در یخچال پرده هوا به صورت دیجیتالی توسط تولید کنندگان و کاربران ترجیح داده می شوند. قیمت ترموستات های موجود برای این محصولات بسته به کیفیت آنها ممکن است افزایش یا کاهش یابد. ترموستات ها را می توان به طور جداگانه از سازنده یا شرکتی که کابینت از آن خریداری شده است تهیه کرد.

نورپردازی یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید کابینت نوشابه است. کابینت های خنک کننده نوع عمودی راحتی زیادی را برای کاربران خود هم از نظر منطقه استفاده گسترده و هم از نظر ظاهری فراهم می کنند.

ابعاد تولید انواع یخچال بازار به طور کلی ثابت است. بیشتر به صورت 2 متری، 3 متری، 3 متری افقی تولید می شود. با این حال، در صورت درخواست می توان آن را در طول بیشتری تولید کرد. به صورت عمودی، ارتفاعات معمولاً 2.30 سانتی متر است.

انواع یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال بدون درب فروشگاهی قیمت

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود
ابعاد 240×95×200 سانتیمتر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد

یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی
جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد: R290

قیمت یخچال پرده ای

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده
ارتفاع ۹۰ سانتیمتر
وزن ۱۰۰ کیلو
طول ۲۰۰ سانتیمتر
ولتاژ ۳۸۰ ولت

قیمت یخچال روباز فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا سرخود
سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

این یخچال های پرده هوا همانطور که مشاهده کردید در مدل ها و اندازه های مختلفی ساخته شده است و به فروش می رسد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود یخچال مناسب برای فروشگاهتان خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید، لازم به ذکر است که این محصول به صورت متری تولید شده و قیمت گذاری می شوند که شما می توانید برای بدست آوردن قیمت بروز یخچال فروشگاهی بدون درب با شماره های درج در متن زیر تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین خرید خود را انجام دهید.

  •  کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱
  •  کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید